60 Hari Yang dah Berlalu...
60 Hari Yang penuh Warna-warni...
Warna Duka, Sedih, Bingung....yang mungkin Hitam, Kelabu dan Biru Tua..Mencengkam Jiwa..
Warna Sabar, Redha dan Pasrah..yang mungkin Biru, Hijau dan Ungu .. Menjengah Datang dan Pergi..
Warna Bersalah, Marah dan Kecewa..yang mungkin Merah, Oren dan Kuning...Kadang-kala Menganggu Jiwa...
Namun yang Pasti..warna RINDU yang Tak Pernah Bertepi..Semestinya si Merah Jambu.. Tersemi Kukuh di HATI... .
Aisyah Bt Saiful Zaimi...15 Mei 2011 -17 September 2011 (saat terpisahnya 2 jasad di alam dunia).. . Moga adik damai di sana. Mama pinta perkenanNya..agar kiter bertemu lagi... .Doakan mama dan babah sejahtera di sini, Moga syafaat adik menjadi pemberat timbangan kami di sana nanti... .
Wahai Hati..tenanglah dengan ujian tak seberapa ni.. .Lepaskan la segala-galanya pergi.. .Ya Tuhan, Ya Rabbi..bantulah aku menyakini..Ini yang TERBAIK buat kami... .
kata-kata indah dari seorang teman...
"Semuanya hanya pinjaman, kita pun akan mati juga bila sampai masanya nanti. Insya Allah jalan untuk kita di sana akan lebih mudah dengan adanya anak-anak kita di sana".
~thanks Yana, for this wonderful reminder.. .Penenang hati, pengubat jiwa.. .Al-fatihah buat puteri-puteri kita.. ..


This entry was posted on 10:37:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    zuliana abd rahman said...

    Al-Fatihah buat little angel Aisyah.Sekejap jer masa berlalu kan.Arwah Siti Hawa pun dah masuk 5 bulan menghuni 'kediaman baru' esok.Moga anak-anak kita sentiasa berbahagia di SANA.

    Fad, jangan sedih2 okey.Insyaallah...dengan berlalunya setiap detik dan waktu akan membuatkan Fad lebih tenang dan tabah.

  1. ... on November 17, 2011 at 9:17 AM