Salam..Rindunya.... .rindu nk berada di sini.. .tempat mama mengadu kesedihan... .tempat mama meluahkan kerinduan... Tempat mama berkongsi kisah dengan teman-teman yang sama-sama diuji...tempat mama mengintai kisah-kisah mereka dan pelajari rencana yang maha Esa aturkan adalah yang terbaik buat kami... .Sungguh, di sini terapi paling berkesan buat mama (selain mengadu denganNya).. .rindunya.. .insya Allah, dengan saki baki 2011 yang ada ni..., dalam mood bercuti panjang ni... (kami dh berada di kampung pun!!), moga diberi kesempatan menjenguk sini selalu.. .berkongsi cerita-cerita seperti dulu.... .aminnnn.... .
Anyway, bulan December bulan penuh makna... .bulan ulangtahun perkahwinan kami..(.7 tahun...mcm tak percaya..) .bulan terakhir mama 'bersenang lenang' menikmati rutin sekarang sbb kakak auni dh msk darjah 1 tahun dpn (waaa...ada kena bangun pkl 5.30 pagi tahun dpn sbb dh ada 2 tempat kena singgah pagi-pagi..), bulan superbusy kat opis.. (maklumlaa ...saya yang menurut perintah...segala mak nenek report kena setel...tambah-tambah nk cuti panjang) dan yang paling-paling meruntun hati..bulan yang sepatutnya kami sambut kedatangan Aisyah...(hmmm..rindunya mama..minggu ni tak sempat la nk jenguk adik sayang.. .rasa sedih tu ada lg rupanya..tak kuat mana lagi mama rupanya... .)
Hmmm....moga-moga mama boleh cerita satu-satu nanti... .aminnnn.. .
Ok la..nnt sambung cerita lagi...till then..bye... .



This entry was posted on 6:54:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

    wanie amerie said...

    saya juga menjadikan blog ni tempat meluahkan perasaan sedih,gembira dll.. bila bca kisah2 kwn yg senasib, rasa tenang sbb rasa bukan kita saja yg di pilih oleh Allah utk di uji, masih ramai lagi insan2 yg senasib..
    Anyway, happy anniversary.. moga kekal abadiey..

  1. ... on December 26, 2011 at 5:10 PM  
  2. mamaonie said...

    Thanks wanie.. .kat sini jugak kenal kawan-kawan mcm wanie.. .best-best... .moga persahabatan kiter kekal abadi

  3. ... on December 29, 2011 at 8:49 PM